- Nieuws
-
Featured
-
Featured
- Recent
-
- Magazine
-
Featured
-
Featured
- Recent
-
- Kiosk
- Columns
- Bedrijveninfo
- Adverteren
Select Page
Techniek College Rotterdam kiest ervoor het wervings- en alumniproces te automatiseren. Daarvoor implementeert het een nieuw CRM-systeem.
Met behulp van een customer relations management (CRM)-systeem kan het Techniek College Rotterdam ook andere processen ondersteunen. Hiervoor is het een samenwerking met BEND gestart. Onlangs werd de officiële kick-off hiervoor gehouden.
De automatisering stelt de school in staat om efficiënter te kunnen werven, beter in contact te staan met oud-studenten en processen te optimaliseren. Dit laatste betekent minder administratieve rompslomp en meer focus op studenten en medewerkers. Dit najaar, op 14 november, zal de eerste grote test plaatsvinden, wanneer voor de open dag via het CRM-systeem kan worden ingeschreven. “We zijn superenthousiast over de mogelijkheden van ons nieuwe CRM-systeem en we geloven dat dit een grote stap voorwaarts is voor Techniek College Rotterdam”, aldus de school.
Zie ook: Liquin moderniseert terminal