Select Page

STC scherpt merkstrategie aan

door | 18 dec, 2023 | Standaard

Merkstrategie

STC heeft een nieuwe merkstrategie geïntroduceerd. De opleider kiest voor één krachtig merk.

Het Scheepvaart en Transport College (STC) wil bekendstaan als ‘de opleider in en om de haven voor iedereen’. Het heeft ervoor gekozen om verschillende merknamen – zoals STC vmbo college en STC mbo college – terzijde te schuiven en voor één sterk merk te kiezen.

Aanpassing merkstrategie

De opleider biedt vanaf nu alle onderwijsactiviteiten onder een uniforme merknaam en identiteit aan. Ook de term ‘STC Group’ zal niet langer worden gebruikt. Volgens STC vergroot de keuze voor één merk de herkenbaarheid bij de diverse doelgroepen. Ook hoopt zij zo verwarring te minimaliseren, nu er niet langer verschillende merknamen of submerken binnen STC worden gevoerd.

‘Eenduidiger’

“We zijn ervan overtuigd dat deze stap ons in staat stelt om nog krachtiger en eenduidiger naar buiten te treden. Het versterkt onze positie als dé opleider in en om de haven en onderstreept onze toewijding aan de gemeenschappelijke identiteit van STC”, verklaart Petra de Lange, lid van het college van bestuur bij STC.

Zie ook: Havenbedrijf en STC geven energietransitiecursus

Nieuwsbrief

Wekelijks het laatste Rotterdamse industrienieuws direct in je inbox? Meld je dan nu aan en blijf zo op de hoogte!

Bedankt voor het aanmelden. Veel leesplezier!