- Nieuws
-
Uitgelicht
-
Uitgelicht
- Recent
-
- Magazine
-
Uitgelicht
-
Uitgelicht
- Recent
-
- Kiosk
- Columns
- Bedrijveninfo
- Adverteren
Selecteer Pagina
De Vereniging van Rotterdamse Cargadoors (VRC) is de campagne ‘Cargadoor Worden’ gestart. Dit moet jongeren enthousiasmeren voor werken in de haven.
Spil in de campagne is de website Cargadoorworden.nl. Hier kunnen jongeren informatie vinden over de rol en het belang van de cargadoor in de haven. De website biedt zowel interactieve elementen als ‘diepgaande informatie’ over de carrièremogelijkheden in de haven. Zo moeten bezoekers een realistisch beeld krijgen van wat het werken als cargadoor inhoudt.
In de campagne worden volgens de VRC ‘de spannende aspecten’ van het werken In de haven benadrukt. Dit is een volgende stap nadat de organisatie eerder een donatie deed aan Portlantis, het havenervaringscentrum op de Maasvlakte. Daar kunnen scholieren en studenten in de toekomst kennismaken met de veelzijdigheid van de haven. Het doel van de VRC is jongeren te enthousiasmeren voor een loopbaan in de Rotterdamse haven. De VRC-leden zijn goed voor een grote meerderheid van alle scheepsaanlopen In Rotterdam.
Zie ook: Promotiecampagne voor werken in de Rotterdamse haven